Od termovize k nočnímu vidění

Na současném trhu můžete zakoupit přemíru nejrůznějších přibližovacích zařízení, mezi která se standardně řadí dalekohledy. Ty zná bezpochyby každý. Věděli jste ale o tom, že existují i ostatní zvětšovaný přístroje, jejichž ceny nepatří k vysokým a vy je můžete využít k prospěchu svému? Pokud kývete hlavou, že ne, začtěte se do následujících řádků.

Co takhle termovize?

Nejprve vás seznámíme s výrobkem, který vám viditelně zobrazuje vše živé. To se hodí například při lovu divoké zvěře nebo k jiným účelům. Je to termovize, jež prezentuje jasně viditelné teplo v hledáčku. Živé věci jsou obvykle červenější nežli okolí, a to i když jsou nežádoucí povětrnostní podmínky. Typickým příkladem je mlha, tma, déšť nebo sníh. Nic z toho nestojí v překážce tomu, abyste třeba za keřem a na velkou vzdálenost odhalili divokou zvěř. A proto jde o velice praktickou pomůcku pro lovce.

Vyzkoušejte noční vidění

Když už jsme u toho lovení a pozorování noční oblohy, máme tu pro vás ještě jeden tip. Tento produkt bude cílit především na ty, kdo chodí do přírody večer a chtějí pozorovat nejenom její krásy, ale mít třeba lovenou zvěř doslova na dohled. Je to noční vidění, které asi většina lidí zná především z akčních filmů z televize. Jenže, tato technika je dnes dostupná i pro běžného zákazníka.

Ať už je to noční vidění první generace, noční vidění druhé generace nebo digitální noční vidění, všem se dostane do ruky zařízení přinášející vynikající výsledky. A to za poměrně přijatelných cenových podmínek. Záleží na vás, k čemu noční vidění budete primárně používat a podle toho se rozhodnete pro konkrétní model.

  • Monokulární noční vidění
  • Binokulární noční vidění

Výše uvedené druhy pozorování věcí kolem vás se mohou stát poměrně návykovou zábavou, která je oproti dalekohledu mnohem lepší. Uvidíte sami, až si něco podobného zakoupíte.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.